Skundai, skundų knyga internete
Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai
SKUSK.LT REKOMENDUOJA
Įmonės

Įmonės pavadinimas  

Sveikatingumo centrai, sanatorijos (49)

...  |  1  |  2  |  ...
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

fizinis asmuo

2010-02-05

visiska tiesa tokios ymones dar neteko girdeti bet kaip sako lazda turi du galus mokesciu nebijo tai gal fntt pabijos kreipsimes ir ten o tam virgiuj tikrai bus beda. 

Mane sokiravo kai i maxima ( Panevėžys, Klaipėdos g. 92 )atejau su toiteljeru ir apsaugine pareiske: " I musu parduotuve negalima vestis sunu " Moteriskei galvoj negerai? Ta suni kuris sveria 2 kilogramus nesiausi ant ranku.. Nesupratau kodel negalima, visada buvo galima, dabar pareiske kad ne.. Suprantu, yra stulpelis kur galima palikti suneli, bet kai "sunelis" ( Kuris kainuoja tikrai nemazai ) bet kai sunelis saugo stulpeli ar kas nors garantuos, ar jo niekas nepavogs? Ar nunesti pas apsaugine i ir sakyti"Pasaugokite mano nepigu suneli" ? Keista, sunelis nieko nedaro nei lota, nei puola nei urzgia, tik zmones linksmina. Kitose parduotuvese (IKI, RIMI, NORFA) nieka nesako.. Gal kai kas gavoja, kam ta suni i parduotuve nest? O kai pavyzdziui pritrunku namie pieno, grietines, ar kokio aliejaus, suni bevedziodama nueinu ir nusiperku.. Nusivyliau MAXIMA!!! P.S Tai buvo mano nuosirdus pasipiktinimas maximai, ir manau sis mano skundas nebus kaip suns lojimas dievo ausies nepasiekia, tad manau maximaos tinkle bus priimtas puikus sprendimas ir mazus sunelius bus galima nestis i parduotuve...

 Noriu pasidalinti su Jumis savo karčia patirtimi kurią patyriau pasitikėjus Pigu.lt internetine parduotuve. Pirmą kartą susigundžiau nuolaidomis ir užsiregistravau minėtoje svetainėje. Pirmąjį užsakymą gavau iškart kitą dieną. Buvau labai patenkinta, prekės buvo kokybiškos. Tad nusprendžiau savo Kalėdines dovanas patikėti Pigu.lt parduotuvei. Mūsų užsakymą priėmė gruodžio 20d. turėjom vilties prekių sulaukti iki Kalėdų, bet vėliau viltis labai lengvai subliuško, na bet mes nesupykome, kadangi suprantame šventės, bumas ir pan. Buvome šventai įsitikinę, kad dovanas gausime, iki Naujųjų metų tikrai, bet čia labai skaudžiai suklydome. Savo užsakytų prekių negavome, taigi parašėme laišką, pasiteiravimui kur mūsų prekės, mums buvo atsakytą, kad viena prekė stabdo užsakymą ir prekės mus pasieks po švenčių tai yra po 10-12d. Žinoma dar mus buvo pasiūlyta prekes skaidyti į du užsakymus, bet mes nesutikome, kadangi dėl prekybininkų kaltės nenorėjome antrą kartą apmokėti siuntimo išlaidų. Maždaug po 13dienų nesulaukę prekių parašėme laišką ir pasidomėjome, kas ir kaip, mums buvo neatrašyta, tada antrą kartą parašėme laišką po kelių dienų, mums vėl buvo neatsakytą ir pagaliau trūkus kantrybei paskambiname patys į Pigu.lt aptarnavimo skyrių po  to kai mūsų užsakymas buvo priimtas gruodžio 20d. mes skambiname sausio 9d. mums atsako, kad šiuo metu kita prekė stabdo užsakymą ir jis mums bus pristatytas tik maždaug sausio 23d. Taigi manau čia yra visu pirma Pigu.lt internetinė parduotuvė kuriai nei motais klientai, kurie laužo savo pažadus, skleidžia melaginga informaciją ir nesirūpina savo reputacija. Labai skaudžiai buvau nuvilta ir nuvyliau savo šeimą, mūsų Kalėdos liko be dovanų ir jų vis dar laukiame. Taigi siūlau Jums gerai pagalvoti prieš užsisakant prekes šioje parduotuvėje.

Įmonės "Gaudova" vadovas Dovidas Gaučys yra prasiskolines ir vengia grąžinti skolas, keičia telefono numerius, slapstosi. Būkit atsargūs.