Skundai, skundų knyga internete
Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai

liucija (Šiandien 14:52)

Tele2 Generaliniam Direktoriui Petrui Masiuliui

Pirmiausiai, kaip suprantu, iš eilinių kartų – Jums klientų skundai nepatenka jokiais būdais: t.y. -nei el.paštu,- nes sąmoningai grąžinami atgal , nei paštu siųsti laiškai, nei prisiskambinti – nėra galimybės! Todėl Jūsų darbuotojai, tuo naudodamiesi, pasislėpi kaudami Jums už nugaros, - elgiasi išgamiškai , o skundų turinys –lieka Jums nežinomas;
Eiliniai klerkai su klientų nuomone, pageidavimais, prašymais, maldavimais- absoliučiai nesiskaito, atvirai tyčiojamasis...; El. paštu atsiųsti skundai, laiškai- jei tik perskaičius nepatiko kažkokiai... čia pat sunaikinami, arba grąžinami rašiusiajam atgal, tuo mulkinama toliau, kad esą el pašto adresas ne toks.. ir pan. Nors adresai paimti iš Jūsų tinklalapio;
Apie esmę:
-Eilinį kartą vakar 2013.06.18d. apie 16 val netikėtai buvo išjungtas mano telefonas!?
Kaip jau rašiau- nei įspėjimo, nei pranešimo, nei skolų –neturėjau ir negavau;
Kodėl? Išmėginau viską po keletą kartų kas tik įmanoma- jokios reakcijos-telefonas- tyli,ekrane parašyta, kad SIM kortelė nepajungta! Perkroviau „N“ kartų; ir taip išvargau iki ryto! Kadangi telefono nebeturėjau , tai kreipiausi el paštu –visais galimais ir esančiais el pašto adresais nurodytais internete;-tačiau neimanoma, nes viskas kažkodėl grąžinama atgal, žodžiu tyčiojamasi ir mulkinama, o išeities jokios –NĖRA!? Telefonas tyli, el paštu susisiekti neįmanoma; Štai.kaip „anoj pusėj“ esi badomas špygom - už nieką!
-Todėl noriu žinoti :-Kuo prasikaltau?
Pasižr.internete, kad Palangos sk. Vytauto g. „Tele2 punktas dirba nuo 9 val ryto –aukoju savo brangų laiką, važiuoju kelią ir atvykusi pamatau .kad UŽDARYTA! Ką tai reiškia? Kodėl klaidingai nurodytas internete darbo laikas?
Praklaidžiojusi valandą atėjau 10 val. ..tik ką atėjusios darbuotojos;Klausiu kaip čia yra? Jos išplečia akis ir sako- mes nieko nežinom..mes dirbam nuo 10 val? Tad aš kl jų-kaip čia yr? Kas tvarko Tele2 tinklalapį?Tuo pačiu klausiu: o kodėl nurodytas el. pastas Viršininkui A.Baranauskui-nepasiekiamas: Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims mob. +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com – neveikia!
- Taigi, „žuvis genda nuo galvos“...Jei tokia betvarkė ir chaosas pas Jus, tai kaip gali kažką sužinoti klientas?
- O sužinoti noriu:
- - KODĖL BUVO IŠJUNGTAS 2013.06.18d~16 val., MANO TELEFONAS Nr 868675120, MAN NIEKO NEŽINANT?; IR KOKIU BŪDU ATVYKUS 2013.06.19d. PALANGOJ, VYTAUTO g. ESANTĮ Tele2 PUNKTĄ, 10 val.- ĮJUNGTAS ? KODĖL?
-Tai nebe pirmas kartas, kai atjunginėjamas, nieko nežinant klientui, telefonas!
KODĖL?
Laukiu pasiaiškinimo, kurį ,žinoma, persiųsiu LR Kontrolės įstaigoms;
Rašyti El. pašto adresas: liucija.g@gmail.com

TELE2 salonas Akropolyje

liucija (Šiandien 14:50)

Tele2 Generaliniam Direktoriui Petrui Masiuliui

Pirmiausiai, kaip suprantu, iš eilinių kartų – Jums klientų skundai nepatenka jokiais būdais: t.y. -nei el.paštu,- nes sąmoningai grąžinami atgal , nei paštu siųsti laiškai, nei prisiskambinti – nėra galimybės! Todėl Jūsų darbuotojai, tuo naudodamiesi, pasislėpi kaudami Jums už nugaros, - elgiasi išgamiškai , o skundų turinys –lieka Jums nežinomas;
Eiliniai klerkai su klientų nuomone, pageidavimais, prašymais, maldavimais- absoliučiai nesiskaito, atvirai tyčiojamasis...; El. paštu atsiųsti skundai, laiškai- jei tik perskaičius nepatiko kažkokiai... čia pat sunaikinami, arba grąžinami rašiusiajam atgal, tuo mulkinama toliau, kad esą el pašto adresas ne toks.. ir pan. Nors adresai paimti iš Jūsų tinklalapio;
Apie esmę:
-Eilinį kartą vakar 2013.06.18d. apie 16 val netikėtai buvo išjungtas mano telefonas!?
Kaip jau rašiau- nei įspėjimo, nei pranešimo, nei skolų –neturėjau ir negavau;
Kodėl? Išmėginau viską po keletą kartų kas tik įmanoma- jokios reakcijos-telefonas- tyli,ekrane parašyta, kad SIM kortelė nepajungta! Perkroviau „N“ kartų; ir taip išvargau iki ryto! Kadangi telefono nebeturėjau , tai kreipiausi el paštu –visais galimais ir esančiais el pašto adresais nurodytais internete;-tačiau neimanoma, nes viskas kažkodėl grąžinama atgal, žodžiu tyčiojamasi ir mulkinama, o išeities jokios –NĖRA!? Telefonas tyli, el paštu susisiekti neįmanoma; Štai.kaip „anoj pusėj“ esi badomas špygom - už nieką!
-Todėl noriu žinoti :-Kuo prasikaltau?
Pasižr.internete, kad Palangos sk. Vytauto g. „Tele2 punktas dirba nuo 9 val ryto –aukoju savo brangų laiką, važiuoju kelią ir atvykusi pamatau .kad UŽDARYTA! Ką tai reiškia? Kodėl klaidingai nurodytas internete darbo laikas?
Praklaidžiojusi valandą atėjau 10 val. ..tik ką atėjusios darbuotojos;Klausiu kaip čia yra? Jos išplečia akis ir sako- mes nieko nežinom..mes dirbam nuo 10 val? Tad aš kl jų-kaip čia yr? Kas tvarko Tele2 tinklalapį?Tuo pačiu klausiu: o kodėl nurodytas el. pastas Viršininkui A.Baranauskui-nepasiekiamas: Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims mob. +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com – neveikia!
- Taigi, „žuvis genda nuo galvos“...Jei tokia betvarkė ir chaosas pas Jus, tai kaip gali kažką sužinoti klientas?
- O sužinoti noriu:
- - KODĖL BUVO IŠJUNGTAS 2013.06.18d~16 val., MANO TELEFONAS Nr 868675120, MAN NIEKO NEŽINANT?; IR KOKIU BŪDU ATVYKUS 2013.06.19d. PALANGOJ, VYTAUTO g. ESANTĮ Tele2 PUNKTĄ, 10 val.- ĮJUNGTAS ? KODĖL?
-Tai nebe pirmas kartas, kai atjunginėjamas, nieko nežinant klientui, telefonas!
KODĖL?
Laukiu pasiaiškinimo, kurį ,žinoma, persiųsiu LR Kontrolės įstaigoms;
Rašyti El. pašto adresas: liucija.g@gmail.com

TELE2 salonas Akropolyje

SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

prof.endokrinologas Gintautas Kazanavičius

Apsilankius pas prof.endokrinologą Gintautą Kazanavičių.

parašė: Irena M. | Kaunas | 2007-08-27

Ligoninės, poliklinikos, sanatorijos komentarai (36)

Nuomonė apie profesorių endokrinologą Kazanavičių.

Užeikite Kaune vakarais į polikliniką Via Medica pas gerb.profesorių G.Kazanavičių - negausit iš jo nei čekio už paslaugas, nei kokybiškos paslaugos, o 150 Lt šis garbusis ponas susižers sau į kišenę per 5 min. (3 min.apžiūrėt ir 2 min.atsakymui pasiimt) ir atia! Panašu, kad jau vien tik profesoriaus vardas jam neša pinigus, o ne Hipokrato priesaika. Man tik skubiai išrašė vaistus, nei paaiškino žmoniškai kas yra, nei kokie tai vaistai-hormoniniai ar ne, matyt, jau profesinė liga - duok pinigus, kas sekantis?

Tiesa, įdomu, ar visi endokrinologai prašo moteris nusiimti liemenuką ir nori apžiūrėti krūtis. Juk kiek žinau, tai ginekologų darbas. Taip pat nepaaiškino, kam jis tai darė. Po tokio vizito pas poną profesorių liko nuoskauda ir tiek.

Taigi, turtėjama dažniausiai sistemingai, šaltai, be emociju, tik gaila, kad nusivylusių pacientų saskaita, deja.

 

Komentarai (36)

Violeta (Birželio 3 d.)

Sveikos mielos moterys.
As irgi nuo 2007metu gydziausi pas prof.G.Kazanaviciu.
Po ilgu gydymo metu buvau nukreipta skydliaukes salinimui.Apsilankiau pas doc.Krasauskiene siandien pas daktara Sidlauska.Pakartojo biopsijas.Tyrimai parode kad navikiniu lasteliu nera.
Butu buvusi pasalinta skydliauke be reikalo.Truksta zodziu.Niekada netikekite vienu daktaru.Aisku tai kainuoja,bet nuzmogejimui ribu nera.

Atsakyti

a (Birželio 3 d.)

ramune (2010 01 29 01:44:07) rašė:
pats geriausias :*** mano drauge serga tuo paciu kuo ir as.. ji milijardiere. gyvena zinoma ne lt ir ne panasioje salyje :) zodziu visi atsakymai, jos ir mano tyrimu sutampa.. ji gydosi pas pati geriausia gydytoja koki galima rast pasaulyje.. na zodziu palyginus vaistus, ka man israse ponas Kazanavicius ir jos gyd.. viskas sutampa net dozes.. taip kad superinis daktarelis jis :*
milijardiere - tai liga? jauciu, kad rimta :) :) :)

Atsakyti

arunas (Vasario 1 d.)

Indrule (2012 11 06 12:42:26) rašė:
Kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu. Kiekvienas atsirenka sau tinkamiausia gydytoja bei jo teikiamu paslaugu kokybe. Nereikia tik sakyti, kad visose privaciose klinikose isduoda cekius. Via medicos internetiniame puslapyje yra kainorastis. Pasiziuri ir zinai, kiek tau viskas kainuos +-. Kiek as lankausi, mano tyrimu rezultatai visada buvo lyginami su su paskutiniais. Sio gydytoja paskirto gydymo deka, netekau antsvorio, dingo kamave skydliaukei budingi simptomai. O del liemeneles nusiemimo, tai reikia nesureiksminti to. I gydytoja reikia ziureti, kaip i gydytoja, o ne - kaip i vyra. Juk jis daro savo darba, niekas veltui negauna profesoriaus vardo. KMUK kliniku endokrinologiniam lankiausi 4 m., nusivyliau visiskai. Pagerejimo jokio! Israso vaistus ir tiek. Pradejau ieskoti prof. Kazanaviciaus kontaktu! Galiu pasakyti as esu patenkinta jo gydymu, tai mato ir mano artimieji, kad yra rezultatas. O del brangumo paslaugu, tai kas domisi turi zinoti, kad skydliaukes tyrimai visada buvo brangus! Nereikia cia tik susireiksminti ir tersti zmogaus vardo. Nepatiko, tai nepatiko ir ieskau tokio mediko, kuris man patiks ir tiks.
lankiausi 4 kartus pas si pona ir susidariau nuomone,kad tai tipinis kauno biznierius ir tiek,todel nutaraiau gydytis pas kita endokrinologa,kuo esu labai patenkinta

Atsakyti

arunas (Vasario 1 d.)

Indrule (2012 11 06 12:42:26) rašė:
Kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu. Kiekvienas atsirenka sau tinkamiausia gydytoja bei jo teikiamu paslaugu kokybe. Nereikia tik sakyti, kad visose privaciose klinikose isduoda cekius. Via medicos internetiniame puslapyje yra kainorastis. Pasiziuri ir zinai, kiek tau viskas kainuos +-. Kiek as lankausi, mano tyrimu rezultatai visada buvo lyginami su su paskutiniais. Sio gydytoja paskirto gydymo deka, netekau antsvorio, dingo kamave skydliaukei budingi simptomai. O del liemeneles nusiemimo, tai reikia nesureiksminti to. I gydytoja reikia ziureti, kaip i gydytoja, o ne - kaip i vyra. Juk jis daro savo darba, niekas veltui negauna profesoriaus vardo. KMUK kliniku endokrinologiniam lankiausi 4 m., nusivyliau visiskai. Pagerejimo jokio! Israso vaistus ir tiek. Pradejau ieskoti prof. Kazanaviciaus kontaktu! Galiu pasakyti as esu patenkinta jo gydymu, tai mato ir mano artimieji, kad yra rezultatas. O del brangumo paslaugu, tai kas domisi turi zinoti, kad skydliaukes tyrimai visada buvo brangus! Nereikia cia tik susireiksminti ir tersti zmogaus vardo. Nepatiko, tai nepatiko ir ieskau tokio mediko, kuris man patiks ir tiks.
lankiausi 4 kartus pas si pona ir susidariau nuomone,kad tai tipinis kauno biznierius ir tiek,todel nutaraiau gydytis pas kita endokrinologa,kuo esu labai patenkinta

Atsakyti

arunas (Vasario 1 d.)

Indrule (2012 11 06 12:42:26) rašė:
Kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu. Kiekvienas atsirenka sau tinkamiausia gydytoja bei jo teikiamu paslaugu kokybe. Nereikia tik sakyti, kad visose privaciose klinikose isduoda cekius. Via medicos internetiniame puslapyje yra kainorastis. Pasiziuri ir zinai, kiek tau viskas kainuos +-. Kiek as lankausi, mano tyrimu rezultatai visada buvo lyginami su su paskutiniais. Sio gydytoja paskirto gydymo deka, netekau antsvorio, dingo kamave skydliaukei budingi simptomai. O del liemeneles nusiemimo, tai reikia nesureiksminti to. I gydytoja reikia ziureti, kaip i gydytoja, o ne - kaip i vyra. Juk jis daro savo darba, niekas veltui negauna profesoriaus vardo. KMUK kliniku endokrinologiniam lankiausi 4 m., nusivyliau visiskai. Pagerejimo jokio! Israso vaistus ir tiek. Pradejau ieskoti prof. Kazanaviciaus kontaktu! Galiu pasakyti as esu patenkinta jo gydymu, tai mato ir mano artimieji, kad yra rezultatas. O del brangumo paslaugu, tai kas domisi turi zinoti, kad skydliaukes tyrimai visada buvo brangus! Nereikia cia tik susireiksminti ir tersti zmogaus vardo. Nepatiko, tai nepatiko ir ieskau tokio mediko, kuris man patiks ir tiks.
lankiausi 4 kartus pas si pona ir susidariau nuomone,kad tai tipinis kauno biznierius ir tiek,todel nutaraiau gydytis pas kita endokrinologa,kuo esu labai patenkinta

Atsakyti

arunas (Vasario 1 d.)

Indrule (2012 11 06 12:42:26) rašė:
Kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu. Kiekvienas atsirenka sau tinkamiausia gydytoja bei jo teikiamu paslaugu kokybe. Nereikia tik sakyti, kad visose privaciose klinikose isduoda cekius. Via medicos internetiniame puslapyje yra kainorastis. Pasiziuri ir zinai, kiek tau viskas kainuos +-. Kiek as lankausi, mano tyrimu rezultatai visada buvo lyginami su su paskutiniais. Sio gydytoja paskirto gydymo deka, netekau antsvorio, dingo kamave skydliaukei budingi simptomai. O del liemeneles nusiemimo, tai reikia nesureiksminti to. I gydytoja reikia ziureti, kaip i gydytoja, o ne - kaip i vyra. Juk jis daro savo darba, niekas veltui negauna profesoriaus vardo. KMUK kliniku endokrinologiniam lankiausi 4 m., nusivyliau visiskai. Pagerejimo jokio! Israso vaistus ir tiek. Pradejau ieskoti prof. Kazanaviciaus kontaktu! Galiu pasakyti as esu patenkinta jo gydymu, tai mato ir mano artimieji, kad yra rezultatas. O del brangumo paslaugu, tai kas domisi turi zinoti, kad skydliaukes tyrimai visada buvo brangus! Nereikia cia tik susireiksminti ir tersti zmogaus vardo. Nepatiko, tai nepatiko ir ieskau tokio mediko, kuris man patiks ir tiks.
lankiausi 4 kartus pas si pona ir susidariau nuomone,kad tai tipinis kauno biznierius ir tiek,todel nutaraiau gydytis pas kita endokrinologa,kuo esu labai patenkinta

Atsakyti

S. (Vasario 1 d.)

Idomu kaip cia yra, jog tiek metu sita skunda google meta kaip pagrindini paieskos rezultata? Labai kvepia pavydziais kolegoms. Krutine visi endokrinologai tikrina! Tyrimai visur brangus! Del tu, kuriuos per greitai paleidzia, gerbiamieji, liezuvi turit, issiklausinekit, sis zmogus niekada neisvarys, visada paaiskins ir papasakos kas ir kaip.
Pas p. Kazanaviciu vaikstau ne vienus metus ir jis yra nuostabus gydytojas, profesionalas. Ne uz ka i kita nekeisciau, jis atstate mano "grybaujancius" hormonus ir su juo galima apie viska pasneketi. Visi atsirenka savo gydytojus, taciau nebutina tersti sio zmogaus vardo. Jei kazkam gaila pinigu uz konsultacija yra 100 kitu pigesniu pasirinkimu.

Atsakyti

Juozas (Sausio 4 d.)

Apsaugok Dieve nuo tokiu nuzmogejusiu supuvusiu ne-mediku o lupikautoju ir nuodytoju kaip G. Kazanavicius ! Per skydliaukės tyrimą jis man "rado" nezymiai padidejusi cukraus kiekį ! Be jokiu papildomu tyrimu skyrė "gydyma" (nuodijima) Metforal. Man jie netinka del inkstu funkciju. Inkstu tyrimu nepadarė, kas yra butina pries skiriant receptinius Metforal ! Labai pakenke sveikatai ! Gerai kad neilgai vartojau tuos vaistus nes pasitariau su geresniais medikais. Dabar duodu ji į SAM Pacientu Zalos Atlyginimo Komisija, Keliu bylas teismuose ir kt. Jam sikarta tikrai lengvai nepraeis ! Garantuoju Jude Kazanavai kad mazai tau nepasirodys - kaip gausi atpilda už savo labai sunkias nuodemes ir nieksybes !

Atsakyti

Shmurky (2012-12-19 13:20)

Gerp. profesorius ir mane yra labai stpriai apgaves. padare skydlaiukes tyrimus ir "rado" daugybe mazgeliu. Hormonu tyrimai buvo viskas tvarkoje, o israse thybono. Pradejau vartoti, labai blogai pasijutau, dar padidino doze. Is akiu nustate, kad yra policistinis kiausidziu sindromas, II tipo diabetas. Nuslinko plaukai, isbere acne. Bandziau pasakyti, kad man netinka skirti vaistai. Tik susnypste ir viskass. Meciau juos vartoti ir pradejau jaustis vis geriau. Pasidarius naujus tyrimus (aisku kitur)paasikejo, kad jokiu mazgu niekada ir nebuvo.
Gerai pagalvokit pries isleisdami kruva pinigu, ar ir jusu nemausto.

Atsakyti

x (2012-12-01 23:44)

Marija (2012 09 19 17:03:21) rašė:
Po profesoriaus konsultacijos jaučiuosi apgauta ir tik įsigilinusi į interneto medicininių tyrimų ir preparatų aprašymą (reikėjo išversti iš vokiečių kalbos) - išvengusi rimtų paskirto gydymo pasekmių.
Kreipiausi dėl sutrikusio/nereguliaraus mėnesinių ciklo.
Po 3 minučių apžiūros ir atlikus skydliaukės bei lytinių hormonų tyrimą, gydytojas nustatė skydliaukės hyperfunkciją (nors prieš tai visi gydytojai (3 skirtingi medikai) po hormonų tyrimų ir echoskopijos prieidavo išvados, kad su skydliauke jokų problemų nėra. Beje atliktų tyrimų ViaMedica klinikoje rezultatai irgi buvo normos ribose.)
Taigi konsultacijos rezultate gydytojas išrašė vaistų (nes prigąsdino, jog esu nevaisinga, tačiau jis man padės) - arklio dozę vitamino D irThybon 20. Paklausiau - ar tai hormonai, kurių nenorėčiau vartoti. Atsakymas buvo: chemijos neduosiu, tai yra naturalus vaistas. Už konsultaciją ir tyrimus sumokėjau 340 LTL.
Papildomai vaistinėje sumokėjau apie 200 LTL už vaistą Thybon, kuris nėra registruotas Lietuvoje, bet ES. Šio vaisto instrukcija vokiečių kalba. Išverčius instrukciją ir paskaičius internete, pasirodo, šis vaistas yra labai rimtas skydliaukės sintetinis hormonas, kurį ilgai vartoti yra pavojinga (pasėkmės širdžiai ir t.t.) O profesorius paminėjo, kad reikės gerti visą gyvenimą. Taipogi toks gydymas galėtų paversti normaliai funkcionuojančią skydliaukę, į skydliaukę, kuriai tikrai reikėtų gydymo.
Neatidumas, per trumpa konsultacija. skubotos išvados ir drąsus gydymo paskirymas - pacientai, būkite atidūs.
tai, ponia Marija, pagalvokit, juk jam apsimoka - sugadinti skydliaukę, jei nieko kito negali pagydyti, o paskui jau galės ir skydliaukę gydyti :) deja, tokia, pvz, dažnai ir kitų, išsivysčiusių šalių realybė. ne visi gydytojai laikosi Hipokrato priesaikos, būti atsargiems ir nepatikliems geriau, negu leisti su savim eksperimentuoti.

Atsakyti

Indrule (2012-11-06 12:42)

Kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu. Kiekvienas atsirenka sau tinkamiausia gydytoja bei jo teikiamu paslaugu kokybe. Nereikia tik sakyti, kad visose privaciose klinikose isduoda cekius. Via medicos internetiniame puslapyje yra kainorastis. Pasiziuri ir zinai, kiek tau viskas kainuos +-. Kiek as lankausi, mano tyrimu rezultatai visada buvo lyginami su su paskutiniais. Sio gydytoja paskirto gydymo deka, netekau antsvorio, dingo kamave skydliaukei budingi simptomai. O del liemeneles nusiemimo, tai reikia nesureiksminti to. I gydytoja reikia ziureti, kaip i gydytoja, o ne - kaip i vyra. Juk jis daro savo darba, niekas veltui negauna profesoriaus vardo. KMUK kliniku endokrinologiniam lankiausi 4 m., nusivyliau visiskai. Pagerejimo jokio! Israso vaistus ir tiek. Pradejau ieskoti prof. Kazanaviciaus kontaktu! Galiu pasakyti as esu patenkinta jo gydymu, tai mato ir mano artimieji, kad yra rezultatas. O del brangumo paslaugu, tai kas domisi turi zinoti, kad skydliaukes tyrimai visada buvo brangus! Nereikia cia tik susireiksminti ir tersti zmogaus vardo. Nepatiko, tai nepatiko ir ieskau tokio mediko, kuris man patiks ir tiks.

Atsakyti

Marija (2012-09-19 17:03)

Po profesoriaus konsultacijos jaučiuosi apgauta ir tik įsigilinusi į interneto medicininių tyrimų ir preparatų aprašymą (reikėjo išversti iš vokiečių kalbos) - išvengusi rimtų paskirto gydymo pasekmių.
Kreipiausi dėl sutrikusio/nereguliaraus mėnesinių ciklo.
Po 3 minučių apžiūros ir atlikus skydliaukės bei lytinių hormonų tyrimą, gydytojas nustatė skydliaukės hyperfunkciją (nors prieš tai visi gydytojai (3 skirtingi medikai) po hormonų tyrimų ir echoskopijos prieidavo išvados, kad su skydliauke jokų problemų nėra. Beje atliktų tyrimų ViaMedica klinikoje rezultatai irgi buvo normos ribose.)
Taigi konsultacijos rezultate gydytojas išrašė vaistų (nes prigąsdino, jog esu nevaisinga, tačiau jis man padės) - arklio dozę vitamino D irThybon 20. Paklausiau - ar tai hormonai, kurių nenorėčiau vartoti. Atsakymas buvo: chemijos neduosiu, tai yra naturalus vaistas. Už konsultaciją ir tyrimus sumokėjau 340 LTL.
Papildomai vaistinėje sumokėjau apie 200 LTL už vaistą Thybon, kuris nėra registruotas Lietuvoje, bet ES. Šio vaisto instrukcija vokiečių kalba. Išverčius instrukciją ir paskaičius internete, pasirodo, šis vaistas yra labai rimtas skydliaukės sintetinis hormonas, kurį ilgai vartoti yra pavojinga (pasėkmės širdžiai ir t.t.) O profesorius paminėjo, kad reikės gerti visą gyvenimą. Taipogi toks gydymas galėtų paversti normaliai funkcionuojančią skydliaukę, į skydliaukę, kuriai tikrai reikėtų gydymo.
Neatidumas, per trumpa konsultacija. skubotos išvados ir drąsus gydymo paskirymas - pacientai, būkite atidūs.

Atsakyti

Yara (2012-09-18 14:04)

ai... (2011 05 11 11:54:56) rašė:
as irgi kokie 6 metai pas kazanaviciu lankausi, lupikas ziaurus, o beje uz sumoketas paslaugas jokiu kvitu :(( cia sumos vaiksto normalios, tai ne uz mesos gabaleli 15 lt, o padet jis man asmeniskai nieko nepadejo, jis negydo, neseka ligos, kiek nueisi tiek i savo knyga raso, o kad palygint atsakymu rezultatus, tai niekada, nebent pats atsinesi ankstesnius, tai del vaizdo uzmeta aki. Einu vien del tyrimu, kad gali juos iskart matyt stebi pati kad nebutu blogi. O seip tai jis tikrai nesilaiko Hipokrato priesaikos. VISIEMS TIROXINO IR KUO DAUGIAU :((
Jei jis toks jau blogas, tai ko 6 metus vaikstot?????

Atsakyti

Yara (2012-09-18 14:04)

ai... (2011 05 11 11:54:56) rašė:
as irgi kokie 6 metai pas kazanaviciu lankausi, lupikas ziaurus, o beje uz sumoketas paslaugas jokiu kvitu :(( cia sumos vaiksto normalios, tai ne uz mesos gabaleli 15 lt, o padet jis man asmeniskai nieko nepadejo, jis negydo, neseka ligos, kiek nueisi tiek i savo knyga raso, o kad palygint atsakymu rezultatus, tai niekada, nebent pats atsinesi ankstesnius, tai del vaizdo uzmeta aki. Einu vien del tyrimu, kad gali juos iskart matyt stebi pati kad nebutu blogi. O seip tai jis tikrai nesilaiko Hipokrato priesaikos. VISIEMS TIROXINO IR KUO DAUGIAU :((
Jei jis toks jau blogas, tai ko 6 metus vaikstot?????

Atsakyti

Violeta (2012-08-28 21:34)

norėčiau sužinoti prof.G.Kazanavičiaus telefoną,turiu su skydliauke bėdų taip pat ir nutukimo bėda.Ačiū gal kas parašysit

Atsakyti

G (2012-07-23 21:28)

Man atrodo, kad puikus gydytojas. Nuėjau pas kitą valstybinėje įstaigoje dirbančią, tai net tyrimų pakankamai nepadarė, paaiškino, kad dabar visi blogai jaučiasi ir ilsėtis daugiau reikia. O profesorius tyrimus padarė, susirgimą nustatė, gydo ir žymiai geriau jaučiuosi. Beje jo nustatytą diagnozę paskui pripažino ir kita gydytoja, kur anksčiau nepastebėjo. Manau, kad profesorius Kazanavičius nuodugniai ir pakankamai paaiškina. Džiaugiuosi, kad yra profesionalių gydytojų.
Vilnius

Atsakyti

alina (2012-02-05 10:47)

Anžela (2009 12 07 08:07:22) rašė:
labai geras daktaras, isgyde man skydliauke, padejo labai suploneti todel keista kai zmogus taip reaguoja, tai gal geriau tada eiti i paprasta poliklinika ir nemokant jokiu pinigu gydytis, nors esu beveik isitikinusi kad ten nieko negydo, tik dar daugiau ligu prisigaudoma.
del kruties tai nesutinku,endokrinologas turi patikrinti,o kad nieko gero is jo nera,tai faktas,tik pinigus lupa ir per konvejeri praleidzia pacientus. Zodziu,man parase be reikalo pasalinti visa skidliauke,nors jokio vežio nebuvo,o mano kordeologas pasake,kad jam reikia rankos nukapoti už tokia darba,sirdele strajkuoja be skidliaukes. Mano nuomone,kad nevertas ponas Kazanavicius padekos...

Atsakyti

alina (2012-02-04 06:55)

Anžela (2009 12 07 08:07:22) rašė:
labai geras daktaras, isgyde man skydliauke, padejo labai suploneti todel keista kai zmogus taip reaguoja, tai gal geriau tada eiti i paprasta poliklinika ir nemokant jokiu pinigu gydytis, nors esu beveik isitikinusi kad ten nieko negydo, tik dar daugiau ligu prisigaudoma.
del kruties tai nesutinku,endokrinologas turi patikrinti,o kad nieko gero is jo nera,tai faktas,tik pinigus lupa ir per konvejeri praleidzia pacientus. Zodziu,man parase be reikalo pasalinti visa skidliauke,nors jokio vežio nebuvo,o mano kordeologas pasake,kad jam reikia rankos nukapoti už tokia darba,sirdele strajkuoja be skidliaukes. Mano nuomone,kad nevertas ponas Kazanavicius padekos...

Atsakyti

x (2012-01-20 16:53)

Inga (2011 03 09 23:02:33) rašė:
G. Kazanavicius tiktai geras gydytojas. Lankausi pas ji jau septynerius metus. Rezultatai gereja. O kad krutis patikrina tik i nauda. Gydytojas issikovojo gera varda, tad nemanau ar siuo straipsniu pakeis pacientu nuomone. Kiekvienas pas ji apsilankes zino, ko jis vertas.
man tai kosmaras o ne gydytojas,gyvenime neisiu daugiau.

Atsakyti

Palma (2011-09-26 14:43)

vytas (2011 09 23 11:30:25) rašė:
Nesuprantu, kaip sita mazu maziausiai keista p. Irenos 2007 metu pasisakyma apie gyd. Kazanaviciu dar vis dabar, t.y. 2011 metu rugsejo menesi, Google'as "meta", kaipo prmaji prioriteta, jei "raktiniai" paieskos zodziai yra "Gintautas Kazanavicius"? Nezinau, kas cia ka yra priprogramaves...?! P. Irenai turiu pasakyt, kad sveikata - brangiausias turtas (banalu? bet tiesa)ir, jei gyd. Kazanavicius savo ziniomis ir patirtim negaletu padeti zmonem, tai pas ji ir neitu niekas. Jei Jums ponia Irena jis nieko nepadejo, tai be abejo, Jus ir neturit ten lankytis, ieskokit kitur..
Deda komentarą, manydami pakeisti nuomonę paskaičius kitų, deja...visi atsirenka, o kam nepatinka- šimtai pasirinkimų...Visada rinkčiausi šio gydytojo konsultacijas, ir tikrai yra gydytojų, gerų žmonių, kuriems visada jautiesi skolingas. Bus keista, bet nuo pirmo gulėjimo KMUK ten sutikau tik gerų žmonių - gerų gydytojų.Visiems jiems "ačiū" per maža...

Atsakyti

  1   |   2   |  ...

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

Gerbiamiej situo pastu karjeros.biuras@gmail.com prisidengusi firma "DARBO VARTAI" kuri sekmingai apgaudineja zmones. Nes sita firma yra ne kas kitas o buvusi "AULINA", "EUROSSTAFF", "TOP JOB" ir "SKANDI". Bukite atidus ir napakliukite ant situ aferistu kabliuko  

Laba diena norėjau jūsų paklausti gal kas važiavo per šia įdarbinimo agentūrą "Darbai Anglijoje'' įsikūrusi Vilniuje jei kas ka žinote parašykit i e-mail rasa.andriuliene@micro.lt

Tikrai, nesutinku, dirbau per Karjeros biura 4 men siltnamyje prie trondheim miesto, su salotom. Dirbo gal dar 12 zmoniu, vaziavom is kauno 2 zmones birzelio menesi. 100% viska gavom, bendrabuti, saskaita banke, SKATa, alga 136 kronas per val. dirbom po 46 - 48 val i savaite. Nesamones rasinejate !!!!! Nesutinku ! KARJEROS BIURAS DIRBA GERAI !

Sveiki, teko lankytis "Darbo vartų" ofise V. Krėvės pr. (tinklapyje jis neskelbiamas). Būkite atidūs, pasirašydami sutartį, kurią supratau iš karto, nes 15 metų dirbu teisinį darbą. Į nemokamų paslaugų sutartį galima dėmesio nekreipti. Tačiau mokamų paslaugų sutartimi jie įsipareigoja "konsultuoti", siųsti Norvegijos darbdaviui Jūsų CV. Mielieji, jeigu Jus "atmes" Norvegijos darbdavys, t.y. nepatvirtints jiems Jūsų kandidatūros, Jūs privalėsite vykdyti į Angliją arba Olandiją arba - prarandate 750L t. Tik tiek. Informacija apie Anglijos darbdavius - labai abstrakti, žemėlapis ant sienos. Sutarties sąlyga - neteikti Jums, kaip užsakovui jokių susirašinėjimo su pvz. Norvegais duomenų, atsakiatų ar pan. - NEREIŠKIA, KAD JŪS NEGALITE KREIPTIS Į TEISMĄ, išreikalauti visus dokumentus ir pristeisti 100 proc.sumokėtus pinigus, bylinėjimosi išlaidas. Tad, jeigu išvykote/neišvykote, tačiau sumokėjote - kreipkitės į teisininkus ir kuo skubiau. Beje, vadovų klausiau, kodėl tiek internete neigiamų atsiliepimų - atsakymas "rašo konkurentai".