Skundai, skundų knyga internete
Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai

Jing Koh (Vakar 17:32)

Gets hea helde raha laenamise teenust täna, et on üldiselt usaldusväärne , ohutu filtreeritud International Loan ameti ja ka testitud ja usaldusväärne , mis annab välja laenu tahes eesmärgil, kui teil on tõesti vaja laenu , lihtsalt andke mulle teada summa, mida vajavad laenu , ja võtke mind e-posti teel : aadress ( jingkohloanfirm@yahoo.com.sg ( OR ) jingkohloancompany.sg @ gmail.com ) jaoksplaan laenu töötlemise ja edastamise tuleb kirjutatud out.We küsimus laen hoolimata teie seisundi ja madal krediidi skoor , kui meie laen on ka samaväärne väljastamise krediitkaardi samuti.
Kui teil on silmitsi stress omandamisel laenu , mis panevad sind .

Kas unetu öö ? Või siis on pettunud oma pank? Kas teil on vajaisikliku laenu kindlustadakodu, auto ja hinnata rahanduse ?
 
Kontaktisik: Mr.Jing Koh , tema teenus on rangelt töötajate / nende
et teha igapäevast tööd vähemalt 24 tundi ja õpilased heategevuseks.
 
Märkus: Pakume ainult Commercial / Small Business Haldus laenud (SBA )
Personaalsed / Elamute ja Mortgage laenu 3 % intressi ; kohaldatakse vähemalt
of $ 10.000.00 ..... $ 500,000 00 kuni $ 30,000,000.00 . Huvitatud taotlejad peavad peret
Võta meiega ühendust e-posti teel : jingkohloanfirm@yahoo.com.sg ( OR ) jingkohloancompany.sg @ gmail.com

 
Proovige ja vaadake teie ise , meie imeline teenuseid, mis ei ületa 2
Tööpäevad laenu töötlemise ja lihtsalt ainult kolm ( 3 ) tundi laenu
Transfer kaudu pank / check / Lääne ; kuikogu protsess on väga lihtne !
 
Pärast oma huvitatud vastus siis oleks vaja saata alla järgmised
andmed on :
===================================== = ...
Ees-ja perekonnanimi
RESIDENT aadress:
RIIK:
TEL :
LAENUSUMMA JA :
KESTUS:
CELL / mobiiltelefon:
 
==================== =================

Deividas Šilinskas Roy.Lt Savininkas

SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

UAB GLOBUS INC

UAB GLOBUS INC Darbas uzsienyje

parašė: Jolanta | Jonavos r. | 2010-08-16

Įdarbinimas, agentūros, birža komentarai (115)

Sveiki, gal kas nors girdejote apie sia imone siulancia  darbus Suomijoje bei Anglijoje? Dekui uz atsakymus.

Komentarai (115)

TU (2011-03-03 08:56)

Surikas (2011 03 03 08:52:39) rašė:
AHA (2011 02 17 10:37:46) rašė:
AHA

Vidmanato fantazija labai laki. Ar dar yra durniu kurie negirdejo apie Vidmanta Laukaiti? :))))
Vidmantas Laukaitis turbut valdo visas agenturas Lietuvoje...kaip Alas Capone. Is kur tokios zinios? ar tik debiliuku fantazijos :)
as esu isvaziaves, viskas tikrai ne taip kaip sakoma, o Laukaicio pavardes ne ant vienos sutarties neradau. Baikite svaigti ar veik daugiau neturite ka.

Atsakyti

Surikas (2011-03-03 08:52)

AHA (2011 02 17 10:37:46) rašė:
AHA

Vidmanato fantazija labai laki. Ar dar yra durniu kurie negirdejo apie Vidmanta Laukaiti? :))))
Vidmantas Laukaitis turbut valdo visas agenturas Lietuvoje...kaip Alas Capone. Is kur tokios zinios? ar tik debiliuku fantazijos :)

Atsakyti

mama (2011-03-03 08:49)

mama (2011 03 02 20:52:46) rašė:
druzdentag (2011 02 17 12:48:45) rašė:
mama (2011 02 16 17:40:53) rašė:
vytautas (2011 02 13 13:35:30) rašė:
pritariu, apgavikai ir tiek
mano vaikai isvaziavo per sia firma, tai is pradziu buvo neramu, nes lauke kol priims dirbti ir buvo toks netikrumas. bet siandie susisieke ir pasake kad visi dirbs!
Sakykit mama,kiek Jusu vaikai sumokejo uz idarbinima ir kur buvo apgyvendinti?buciau dekinga uz atsakyma.
Sako lyg ir gerai dabr as nieko nesuprantu...
Mano vaikai isvaziavo su skola ir mokejo agenturai GLOBUS tik po idarbinimo. Gal jie ir teisus, kad buna daugiau ar maziau darbo telieka tik dirbti kiek duoda. Jauciuosi apsmeizus nieko kaltus zmones. Atsiprasau

Atsakyti

palaikau kolegas (2011-03-02 23:21)

o as palaikau firmas,sia irgi. Daugelis esate moliai,galvodami,kad jau susimokejote,tai pasaulis klaupsis prie taves. Si firma uz ka susimokate,ta ir suteikia,gal dykai noretumete. Neisdegs. Jie neidarbina,jie tau konsultacija duoda,nuveza,darbdavi tau pasiulo,kuris ir priims i darba. O kaip elgsis kitos salies atstovas idarbinimo srityje jie nezino 100 procentu. Ale ot tupa liaudis

Atsakyti

Londonas (2011-03-02 22:05)

Tai kas kad sumokate? Normalu...Pasirasydami vistiek rizikuojate,nes ne jie darbina,o Anglija. O varge,kad jus zinotumete,kaip sunku ir toje Anglijoje darba rasti...ex jus,tik cypauti ir temokate.Normalus tarpininkas Anglijos uz jusu itaisyma i darbo vieta ima ~400 be jokiu apgyvendinimu,be jokiu pasitikimu,be jokiu dokumentu tvarkymo.O dabar kiek jus Anglijos tarpininkui mOkate. Kapeikas.Kapeikas ir gaunate:) Nepaimirskite vieno dalyko,kad mums tas simtas svaru,kaip jums 100 litu. Jums benorintiems atvykti tai pinigai,mums 100 svaru vienos dienos ar dvieju dienu uzdarbis,o cypaujate kaip kad butumete sumokeje 1000 svaru. Mokate Lietuvoje uz konsultacine sutarti,ko dar jus norite? Mokek normaliai-normaliai ir aptarnaus Anglija

Atsakyti

mama (2011-03-02 20:52)

druzdentag (2011 02 17 12:48:45) rašė:
mama (2011 02 16 17:40:53) rašė:
vytautas (2011 02 13 13:35:30) rašė:
pritariu, apgavikai ir tiek
mano vaikai isvaziavo per sia firma, tai is pradziu buvo neramu, nes lauke kol priims dirbti ir buvo toks netikrumas. bet siandie susisieke ir pasake kad visi dirbs!
Sakykit mama,kiek Jusu vaikai sumokejo uz idarbinima ir kur buvo apgyvendinti?buciau dekinga uz atsakyma.
Sako lyg ir gerai dabr as nieko nesuprantu...

Atsakyti

mama (2011-03-02 20:52)

druzdentag (2011 02 17 12:48:45) rašė:
mama (2011 02 16 17:40:53) rašė:
vytautas (2011 02 13 13:35:30) rašė:
pritariu, apgavikai ir tiek
mano vaikai isvaziavo per sia firma, tai is pradziu buvo neramu, nes lauke kol priims dirbti ir buvo toks netikrumas. bet siandie susisieke ir pasake kad visi dirbs!
Sakykit mama,kiek Jusu vaikai sumokejo uz idarbinima ir kur buvo apgyvendinti?buciau dekinga uz atsakyma.
Sako lyg ir gerai dabr as nieko nesuprantu...

Atsakyti

Kestas (2011-03-02 20:49)

Teisingas (2011 03 02 15:14:25) rašė:
mama (2011 02 26 15:05:32) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.
Sveiki, ka cia raso tiketi 100% irgi negalima, noriu pasakyti pirma tai, kad kelione mokates patys, 350 litu yra pakankamai mazai kaip visas internetas pilnas skelbimu po 400-450lt. ar jus norite kad jus uz dyka kas nuveztu ? Antra busto nuoma irgi labai pigi 200GBP/men. kur kitur kaina po 100-120 uz savaite, tai gal ir uz sita norejosi nemoketi? Ir trecia, kad visi buvo idarbinti dirba gal ir ne po pilna darbo diena, bet visgi dirba. Anglijoje kaip ir visur buna daug darbo ir buna tokiu savaiciu kaip paprasciausiai jo nera,arba nera pakankamai.... nera uzsakymu-nera ir uztektinai darbo. Toks dalykas buvo ir bus visada kiekviename fabrike. Nereikia sakyti, kad apgavo, nes butumet isvaziave per kokia kita agentura tai klausimas ar is vis butumet ka nors gave...., o cia ir nuveze ir apgyvendino ir idarbino. Lietuviai Jus Lietuviai.....GEDA uz jus....
Tikrai palaikau, tikrai netikiu , ikad apgavo gal jus patys letoki ar kazka, nes isvaziavau ir dirbu, ka jus galvojat, kad krizes metu jus isskestom rankom ims ir duos darbo, ji reikia uzsitarnaut. Cia kaip visur islieka stipriausi luzeriai vaziuoja namo

Atsakyti

Tadas (2011-03-02 20:44)

mama (2011 02 26 15:05:32) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.
PATIKIMA. Isvaziavau dirbu, duoda ir virsvalandziu padirbti. Manao draugai irgi per ja vaziavo, pasitiko, idarbino. Tikrai jei dar kam teks pasiulyti-siulysiu tik Globus, peace!

Atsakyti

tetis (2011-03-02 20:40)

Drutas (2011 03 02 20:34:12) rašė:
mama (2011 02 26 15:05:32) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.
"si firma nuveza y UK ydarbinimo agentura, kuri apgyvendina ir suranda darba. taip kad GLOBUS INC ysitikinome- patikima, nes ta anglu agentura rupinasi is tikro, kad jus ydarbint" RUPINASI, IDARBINA, APGYVENDINA, PASITINKA.......tai ko jus skundziates nesuprantu, dziaugites, kad rago negavot, teisingai sako , kad buna metas daugiau-maziau to darbo. Jeigu silpni esat vaziuokit atgal pas mama.....isvaziavau, viskas ok, geriau nei LT kai dirb ir kas 4 men alga gauni---
tai kokia agentura teisinga? kuri neapgaudineja?, kad kaip paziuresi visos jos turi skundu. Lopai jus.

Atsakyti

Drutas (2011-03-02 20:34)

mama (2011 02 26 15:05:32) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.
"si firma nuveza y UK ydarbinimo agentura, kuri apgyvendina ir suranda darba. taip kad GLOBUS INC ysitikinome- patikima, nes ta anglu agentura rupinasi is tikro, kad jus ydarbint" RUPINASI, IDARBINA, APGYVENDINA, PASITINKA.......tai ko jus skundziates nesuprantu, dziaugites, kad rago negavot, teisingai sako , kad buna metas daugiau-maziau to darbo. Jeigu silpni esat vaziuokit atgal pas mama.....isvaziavau, viskas ok, geriau nei LT kai dirb ir kas 4 men alga gauni---

Atsakyti

Teisingas (2011-03-02 15:14)

mama (2011 02 26 15:05:32) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.
Sveiki, ka cia raso tiketi 100% irgi negalima, noriu pasakyti pirma tai, kad kelione mokates patys, 350 litu yra pakankamai mazai kaip visas internetas pilnas skelbimu po 400-450lt. ar jus norite kad jus uz dyka kas nuveztu ? Antra busto nuoma irgi labai pigi 200GBP/men. kur kitur kaina po 100-120 uz savaite, tai gal ir uz sita norejosi nemoketi? Ir trecia, kad visi buvo idarbinti dirba gal ir ne po pilna darbo diena, bet visgi dirba. Anglijoje kaip ir visur buna daug darbo ir buna tokiu savaiciu kaip paprasciausiai jo nera,arba nera pakankamai.... nera uzsakymu-nera ir uztektinai darbo. Toks dalykas buvo ir bus visada kiekviename fabrike. Nereikia sakyti, kad apgavo, nes butumet isvaziave per kokia kita agentura tai klausimas ar is vis butumet ka nors gave...., o cia ir nuveze ir apgyvendino ir idarbino. Lietuviai Jus Lietuviai.....GEDA uz jus....

Atsakyti

mama (2011-02-26 15:05)

Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
apie kitas firmas negaliu nieko sakyti, nes nzn, o per sia firma tai mano vaikams tikrai nepasiseke-uz ju paslaugas sumokejo 1000lt., kelione 350lt., 200sv buto nuoma uz men. ir ka - anglu agentura ydarbino deja tik 2 savaitem, o paskui nieks naeaisku: vel moketi uz buta 200sv ir laukti? patikejo graziu GLOBUS pasiulymu ir liko be pinigu ir be darbo.

Atsakyti

mama (2011-02-26 14:54)

druzdentag (2011 02 18 16:10:11) rašė:
as (2011 02 17 18:21:03) rašė:
si firma nuveza y UK ydarbinimo agentura, kuri apgyvendina ir suranda darba. taip kad GLOBUS INC ysitikinome- patikima, nes ta anglu agentura rupinasi is tikro, kad jus ydarbint.
labukas,sakai patikima,tai gal gali pasakyt kaip ta uk agentura vadinas,isitikint nepakenktu manau tavo zodziais ,dekuj
deja, per anksti apsidziaugiau ir patikejau sia firma. vaikus ydarbino, bet tik 2 savaitem- siandie paaiskejo, pries tai 2 savaites lauke darbo. tai tikra apgavyste-sumoki tokius pinigus, tave nuveza ir jokiu garantiju.

Atsakyti

Druzdentag (2011-02-22 13:26)

kriste (2011 02 21 20:37:54) rašė:
druzdenta (2011 02 08 17:25:53) rašė:
Prisipazinsiu susigundziau tuom pasiulymu dubajuj..o kas nesusigundytu,parasiau email,atrase kad cv reik,2prof.fotkiu ir avansu 300lt pervest,jei negausiu darbo grazins(atseit ;D),na as ne kause kad kazkam avansus uz nieka pervedineciau...tai tik uzklausa parasiau ...paziuresim ka paukstelis pagiedos ;D
labas, as irgi mastau apie dubaju ;) bet baisu nes toli,, o ir vienai kazkaip nedrasu...
TIKRAI NEPATARIU VIENAI VAZIUOT TEN KUR NESI BUVUS NES SUNKU BUS ADAPTUOTIS VIENAI,O BE TO CIA per ta globiusa neaisku ar pateksi i ta dubaju isvis,nes avanso praso 350,tipo po to surengs vaizdo ar telef pokalbi su darbdaviu ir jei nepriims tai grazins babkes(lb neitiketina kad cia toks sazininguolis rupestingas butu),o be to norint papult i dubaju vizos reikia,tai dar klausimas kaip tas reikalas sprendziamas.manau geriau tu pati nueik i sio viesbuio saita ,issirink darbo pozicija,uzpildyk ta anketa ir tu tikrai nieko neprarasi,jei jau jie su tavim susisieks tai jau tikrai neapmaus ir isaiskins.
nepasitikek aklai tuo Globusu,pati veik,kad isitikintum faktu tikrumu.ir klausinek visko,net menkiausiu smulkmenu(turi sugebet pagrist,,jei issisukineja viskas aisku)sekmes

Atsakyti

kriste (2011-02-21 20:37)

druzdenta (2011 02 08 17:25:53) rašė:
Prisipazinsiu susigundziau tuom pasiulymu dubajuj..o kas nesusigundytu,parasiau email,atrase kad cv reik,2prof.fotkiu ir avansu 300lt pervest,jei negausiu darbo grazins(atseit ;D),na as ne kause kad kazkam avansus uz nieka pervedineciau...tai tik uzklausa parasiau ...paziuresim ka paukstelis pagiedos ;D
labas, as irgi mastau apie dubaju ;) bet baisu nes toli,, o ir vienai kazkaip nedrasu...

Atsakyti

Druzdentag (2011-02-19 13:03)

vasare (2011 02 19 09:28:57) rašė:
Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
mane piktina, kad agentura prizada to, ko paskui nevykdo. bet pinigus ima kaip uz geriausia aptarnavima. moka taip viska nupasakoti, kad viskas atrodo labai graziai - " Avansas turi būti pervestas į ats.sask, likusi suma susimokama gavus darbo pasiūlimą iš darbdavio (užtrunka apie 1-5 dienas), priešingu atveju pinigai bus grąžinti."
deja, sutartyje nurodomas konkretus laikas iki kada sumoketi likusia suma, o pinigu grazinimas - tik force majeure atveju.
cia kaip diena aisku kad negrazins,cia tik naivuoliam paguoda,kad sirdis neskaudetu.ir be to kas cia per bl tokie avansai...nieko nepadare o davai avansa siusk....normali firma pirma irodo darbais uz ka pinigu nusipelno.

Atsakyti

vasare (2011-02-19 09:28)

Man (2011 02 14 15:38:16) rašė:
Visos idarbinimo firmos smerkiamos. Tai pasakykite kuria pasirinkti?, o gal problema visai ne agenturose?, gal problema esate Jus patys.....
mane piktina, kad agentura prizada to, ko paskui nevykdo. bet pinigus ima kaip uz geriausia aptarnavima. moka taip viska nupasakoti, kad viskas atrodo labai graziai - " Avansas turi būti pervestas į ats.sask, likusi suma susimokama gavus darbo pasiūlimą iš darbdavio (užtrunka apie 1-5 dienas), priešingu atveju pinigai bus grąžinti."
deja, sutartyje nurodomas konkretus laikas iki kada sumoketi likusia suma, o pinigu grazinimas - tik force majeure atveju.

Atsakyti

druzdentag (2011-02-18 16:10)

as (2011 02 17 18:21:03) rašė:
si firma nuveza y UK ydarbinimo agentura, kuri apgyvendina ir suranda darba. taip kad GLOBUS INC ysitikinome- patikima, nes ta anglu agentura rupinasi is tikro, kad jus ydarbint.
labukas,sakai patikima,tai gal gali pasakyt kaip ta uk agentura vadinas,isitikint nepakenktu manau tavo zodziais ,dekuj

Atsakyti

as (2011-02-17 18:21)

si firma nuveza y UK ydarbinimo agentura, kuri apgyvendina ir suranda darba. taip kad GLOBUS INC ysitikinome- patikima, nes ta anglu agentura rupinasi is tikro, kad jus ydarbint.

Atsakyti

...    1   |   2   |   3   |   4   |   5   |   6   |  ...

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

fizinis asmuo

2010-02-05

visiska tiesa tokios ymones dar neteko girdeti bet kaip sako lazda turi du galus mokesciu nebijo tai gal fntt pabijos kreipsimes ir ten o tam virgiuj tikrai bus beda. 

Mane sokiravo kai i maxima ( Panevėžys, Klaipėdos g. 92 )atejau su toiteljeru ir apsaugine pareiske: " I musu parduotuve negalima vestis sunu " Moteriskei galvoj negerai? Ta suni kuris sveria 2 kilogramus nesiausi ant ranku.. Nesupratau kodel negalima, visada buvo galima, dabar pareiske kad ne.. Suprantu, yra stulpelis kur galima palikti suneli, bet kai "sunelis" ( Kuris kainuoja tikrai nemazai ) bet kai sunelis saugo stulpeli ar kas nors garantuos, ar jo niekas nepavogs? Ar nunesti pas apsaugine i ir sakyti"Pasaugokite mano nepigu suneli" ? Keista, sunelis nieko nedaro nei lota, nei puola nei urzgia, tik zmones linksmina. Kitose parduotuvese (IKI, RIMI, NORFA) nieka nesako.. Gal kai kas gavoja, kam ta suni i parduotuve nest? O kai pavyzdziui pritrunku namie pieno, grietines, ar kokio aliejaus, suni bevedziodama nueinu ir nusiperku.. Nusivyliau MAXIMA!!! P.S Tai buvo mano nuosirdus pasipiktinimas maximai, ir manau sis mano skundas nebus kaip suns lojimas dievo ausies nepasiekia, tad manau maximaos tinkle bus priimtas puikus sprendimas ir mazus sunelius bus galima nestis i parduotuve...

 Noriu pasidalinti su Jumis savo karčia patirtimi kurią patyriau pasitikėjus Pigu.lt internetine parduotuve. Pirmą kartą susigundžiau nuolaidomis ir užsiregistravau minėtoje svetainėje. Pirmąjį užsakymą gavau iškart kitą dieną. Buvau labai patenkinta, prekės buvo kokybiškos. Tad nusprendžiau savo Kalėdines dovanas patikėti Pigu.lt parduotuvei. Mūsų užsakymą priėmė gruodžio 20d. turėjom vilties prekių sulaukti iki Kalėdų, bet vėliau viltis labai lengvai subliuško, na bet mes nesupykome, kadangi suprantame šventės, bumas ir pan. Buvome šventai įsitikinę, kad dovanas gausime, iki Naujųjų metų tikrai, bet čia labai skaudžiai suklydome. Savo užsakytų prekių negavome, taigi parašėme laišką, pasiteiravimui kur mūsų prekės, mums buvo atsakytą, kad viena prekė stabdo užsakymą ir prekės mus pasieks po švenčių tai yra po 10-12d. Žinoma dar mus buvo pasiūlyta prekes skaidyti į du užsakymus, bet mes nesutikome, kadangi dėl prekybininkų kaltės nenorėjome antrą kartą apmokėti siuntimo išlaidų. Maždaug po 13dienų nesulaukę prekių parašėme laišką ir pasidomėjome, kas ir kaip, mums buvo neatrašyta, tada antrą kartą parašėme laišką po kelių dienų, mums vėl buvo neatsakytą ir pagaliau trūkus kantrybei paskambiname patys į Pigu.lt aptarnavimo skyrių po  to kai mūsų užsakymas buvo priimtas gruodžio 20d. mes skambiname sausio 9d. mums atsako, kad šiuo metu kita prekė stabdo užsakymą ir jis mums bus pristatytas tik maždaug sausio 23d. Taigi manau čia yra visu pirma Pigu.lt internetinė parduotuvė kuriai nei motais klientai, kurie laužo savo pažadus, skleidžia melaginga informaciją ir nesirūpina savo reputacija. Labai skaudžiai buvau nuvilta ir nuvyliau savo šeimą, mūsų Kalėdos liko be dovanų ir jų vis dar laukiame. Taigi siūlau Jums gerai pagalvoti prieš užsisakant prekes šioje parduotuvėje.

Įmonės "Gaudova" vadovas Dovidas Gaučys yra prasiskolines ir vengia grąžinti skolas, keičia telefono numerius, slapstosi. Būkit atsargūs.