Skundai, skundų knyga internete
Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai
SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

gruste

izulus darbuotojai

parašė: laura | Klaipėda | 2010-10-18

Maisto parduotuvės komentarai (10)

tokio apatarnavimo nesitikejome...su pusbroliu penktadienio vakara ejome i parduotuve gruste,minijos gatveje,pusbrolis ijejo i parduotuve nusipirkti sio to,nerades isejo pasakyti man,nes as stovejau kieme su suniuku,isbega apsaugos darbuotoja su pardaveja ir rekia pusbroliui ka pavogei,pamaciusios kad jis priejo prie manes tik pasitarti,jos apsisukusios nuejo,papraseme atsiprasymo,bet to nesulaukeme...nuejus man i parduotuve mane isvare lauk..."tau labanaktis eik lauk is parduotuves",papraseme skundu knygos.tai laukeme apie 20min,paskui pamete kaip sunim,ir dar tusinuka liepe nusipirkti.kita diene nuejome i ta pacia gruste,nusipirkti tusinuku,ju neradome,paklauseme pardavejos kur jie yra ir kokia ju kaina,tai buvome tiek apsaukti 'kad ir be musu jos turi darbo"negi negalima pardavejos paklausti...?isvadino mus nelabai graziai"tu man niekas"ir taip kelis kartus.ir dar mums buvo pasiulyta pardavejos atsiprasyti,kad pirkomes jos kasoje,ir paklauseme kur randasi tusinukai.

Komentarai (10)

pirkeja (2013-11-11 12:03)

Seniau vos ne kiekviena diena lankydavausi mazeikiuose "gruste2" parduotuveje, buvo malonu ir gera uzeiti. O kas dabar nutiko? Pardavejos keiciasi vos ne kas du menesiai, o kurgi nesikeis, jei pardavejos nemoka mandagiai elgtis su pirkejais. Seniau kiekviena su sypsena pasisveikindavo su klientu, o dabar matyt to nebereikia(nebereikalauja Vyniautas sio mandagumo?).Viena diena buvau uzejusi tai nei laba diena neisgirdau nei nieko malonaus. Buvo sakoma grubiai"kas dar?" "greiciau".Priimant naujas pardavejas reiketu atsizvelgti ne kaip jos elgiasi pokalbio metu norint itikti, o kaip bendrauja su klientais. Neseniai priimtas ir ateity priimancias siusti i mokymus kaip maloniai elgtis su klientais. O as dabar verciau renkuosi kitais parduotuves nei gruste, nes kitur pardavejos zmogu pasitinka su sypsena ir geru aptarnavimu, ko apie Gruste2 negaliu pasakyti.

Atsakyti

PIRKEJA (2013-02-04 01:16)

SVEIKI,SIAIP NEMEGSTU SKUSTIS IR SKUSTI KITUS,BET TIESIOG IDOMU ZINOTI KAS PER VALDZIA DIRBAGRUSTEJE-6. NU BARDAKAS TEN VISADA KADA BEUZEISI.IDOMU KA SANDELYJE VEIKIA VEDEJA,NES PARDAVEJOS AMZINAI NETURI LAIKO APTARNAUT KLIENTU,KADANGI YRA UZVERSTOS PREKEMIS,KURIAS DAR TURI SUTIKRINTI,SUSVERTI. ATLEISKIT,BET KAM TADA REIKALINGA VEDEJA,JUK LYG IR JOS DARBAS TIKRINTI ATVEZTAS PREKES. TIESIOG GAILA ZIURETI I PARDAVEJAS. JAU NE VIENA KARTA MACIAU KAIP VAIRUOTOJAI NESA DEZES I SALE PARDAVEJOMS IR ITEIKIA VAZTARASCIUS,O TOS NABAGELES PUOLA TIKRINTIS VISKA. MANAU KAD VEDEJA TEN TIESIOG NIEKO NEVEIKIA,TIK SEDI SAVO KAMBARIUKE ARBA TRAUKIA DUMA PRIE SANDELIO DURU,VAIZDAS ZINOKIT TOKRAI NEKOKS.

Atsakyti

Slaugter (2012-06-04 13:10)

Turbūt visko pasitaiko. Neteigiu, jog šitaip turi elgtis personalas ir nepateisinu tokio elgesio su klientais, tačiau, kad pardavėja pasakė, jog ir be jūsų turi daug darbo, tai būkite supratingesni, grūstės darbuotojams išties nelengva. Darbo jie gauna daugiau, nei turi fizinių galimybių. Vidutiniškai jiems tenka 13 darbo valandų per parą. Ne retai tenka dirbti be pietų pertraukų (vidutiniška tokio tipo pertraukų trukmė 15 - 20 min.) Taigi įsivaizduokite. O ir be šito dar yra galybė minusų. Dažnam darbuotojui nuo tokių sąlygų pakrinka ne tik sveikata, bet ir nervai. Aš pati neseniai įsidarbinau UAB Grūstė. Tai ir naktimis pamiegoti nebegaliu, o jei užmingu, tai sapnuoju chaotiškus sapnus apie prekių krovimą, darbą su kasos aparatu ir kitokią velniavą. Žinoma, kai kurie mane teis: "Tu juk žinojai, kur eini". Visų pirma - ne, nežinojau. Visų antra - neturėjau kito pasirinkimo. O dabar man belieka tik laukti, kol visas šis košmaras pasibaigs. Na jau ne už kalnų, tačiau kuo toliau, tuo sunkiau darosi. O va grįžtant prie temos dar noriu pridurti. Visi tie klientų skundai yra beverčiai. Tai tik abipusis nervų ir laiko švaistymas. Nes po kiek laiko visa tai nugrimzta užmarštin. Jokios išvados nedaromos. Tokia jau tvarka ten, kad klientui suteikiama teisė tik pabambėti, bet niekas nesuteikia vilčių, kad kitą kartą apsilankius Grūstėje situacija nepasikartos.

Atsakyti

Slaugter (2012-06-04 13:10)

Turbūt visko pasitaiko. Neteigiu, jog šitaip turi elgtis personalas ir nepateisinu tokio elgesio su klientais, tačiau, kad pardavėja pasakė, jog ir be jūsų turi daug darbo, tai būkite supratingesni, grūstės darbuotojams išties nelengva. Darbo jie gauna daugiau, nei turi fizinių galimybių. Vidutiniškai jiems tenka 13 darbo valandų per parą. Ne retai tenka dirbti be pietų pertraukų (vidutiniška tokio tipo pertraukų trukmė 15 - 20 min.) Taigi įsivaizduokite. O ir be šito dar yra galybė minusų. Dažnam darbuotojui nuo tokių sąlygų pakrinka ne tik sveikata, bet ir nervai. Aš pati neseniai įsidarbinau UAB Grūstė. Tai ir naktimis pamiegoti nebegaliu, o jei užmingu, tai sapnuoju chaotiškus sapnus apie prekių krovimą, darbą su kasos aparatu ir kitokią velniavą. Žinoma, kai kurie mane teis: "Tu juk žinojai, kur eini". Visų pirma - ne, nežinojau. Visų antra - neturėjau kito pasirinkimo. O dabar man belieka tik laukti, kol visas šis košmaras pasibaigs. Na jau ne už kalnų, tačiau kuo toliau, tuo sunkiau darosi. O va grįžtant prie temos dar noriu pridurti. Visi tie klientų skundai yra beverčiai. Tai tik abipusis nervų ir laiko švaistymas. Nes po kiek laiko visa tai nugrimzta užmarštin. Jokios išvados nedaromos. Tokia jau tvarka ten, kad klientui suteikiama teisė tik pabambėti, bet niekas nesuteikia vilčių, kad kitą kartą apsilankius Grūstėje situacija nepasikartos.

Atsakyti

Slaugter (2012-06-04 13:10)

Turbūt visko pasitaiko. Neteigiu, jog šitaip turi elgtis personalas ir nepateisinu tokio elgesio su klientais, tačiau, kad pardavėja pasakė, jog ir be jūsų turi daug darbo, tai būkite supratingesni, grūstės darbuotojams išties nelengva. Darbo jie gauna daugiau, nei turi fizinių galimybių. Vidutiniškai jiems tenka 13 darbo valandų per parą. Ne retai tenka dirbti be pietų pertraukų (vidutiniška tokio tipo pertraukų trukmė 15 - 20 min.) Taigi įsivaizduokite. O ir be šito dar yra galybė minusų. Dažnam darbuotojui nuo tokių sąlygų pakrinka ne tik sveikata, bet ir nervai. Aš pati neseniai įsidarbinau UAB Grūstė. Tai ir naktimis pamiegoti nebegaliu, o jei užmingu, tai sapnuoju chaotiškus sapnus apie prekių krovimą, darbą su kasos aparatu ir kitokią velniavą. Žinoma, kai kurie mane teis: "Tu juk žinojai, kur eini". Visų pirma - ne, nežinojau. Visų antra - neturėjau kito pasirinkimo. O dabar man belieka tik laukti, kol visas šis košmaras pasibaigs. Na jau ne už kalnų, tačiau kuo toliau, tuo sunkiau darosi. O va grįžtant prie temos dar noriu pridurti. Visi tie klientų skundai yra beverčiai. Tai tik abipusis nervų ir laiko švaistymas. Nes po kiek laiko visa tai nugrimzta užmarštin. Jokios išvados nedaromos. Tokia jau tvarka ten, kad klientui suteikiama teisė tik pabambėti, bet niekas nesuteikia vilčių, kad kitą kartą apsilankius Grūstėje situacija nepasikartos.

Atsakyti

Slaugter (2012-06-04 13:10)

Turbūt visko pasitaiko. Neteigiu, jog šitaip turi elgtis personalas ir nepateisinu tokio elgesio su klientais, tačiau, kad pardavėja pasakė, jog ir be jūsų turi daug darbo, tai būkite supratingesni, grūstės darbuotojams išties nelengva. Darbo jie gauna daugiau, nei turi fizinių galimybių. Vidutiniškai jiems tenka 13 darbo valandų per parą. Ne retai tenka dirbti be pietų pertraukų (vidutiniška tokio tipo pertraukų trukmė 15 - 20 min.) Taigi įsivaizduokite. O ir be šito dar yra galybė minusų. Dažnam darbuotojui nuo tokių sąlygų pakrinka ne tik sveikata, bet ir nervai. Aš pati neseniai įsidarbinau UAB Grūstė. Tai ir naktimis pamiegoti nebegaliu, o jei užmingu, tai sapnuoju chaotiškus sapnus apie prekių krovimą, darbą su kasos aparatu ir kitokią velniavą. Žinoma, kai kurie mane teis: "Tu juk žinojai, kur eini". Visų pirma - ne, nežinojau. Visų antra - neturėjau kito pasirinkimo. O dabar man belieka tik laukti, kol visas šis košmaras pasibaigs. Na jau ne už kalnų, tačiau kuo toliau, tuo sunkiau darosi. O va grįžtant prie temos dar noriu pridurti. Visi tie klientų skundai yra beverčiai. Tai tik abipusis nervų ir laiko švaistymas. Nes po kiek laiko visa tai nugrimzta užmarštin. Jokios išvados nedaromos. Tokia jau tvarka ten, kad klientui suteikiama teisė tik pabambėti, bet niekas nesuteikia vilčių, kad kitą kartą apsilankius Grūstėje situacija nepasikartos.

Atsakyti

as (2010-12-22 18:51)

Ohoho kiek raštingu cia prisirinko :D

Atsakyti

ronis (2010-10-20 08:56)

ar zinot kas buvo generalinis.ir kaip dabar jis elgiasi su zmonemis?

Atsakyti

brrr (2010-10-18 21:55)

o as perskaiciau. Bet pasiulymas tas pats.

Atsakyti

Irmantas (2010-10-18 18:58)

Visko tikrai neperskaičiau, bet patariu - išmok rašyt. O kol nemoki - neteršk eterio.

Atsakyti

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

 This is to inform the general public that ADIKO LOAN AGENCY is giving out loans to the general public , both national and international for a cheap interest rate of 5% for more information email loanofferdept@outlook.com

  Norite gauti kreditą iš savo projektų įgyvendinimą , norite naudos iš verslo aplinka , jūs gaunate kreditą už finansavimo Jūsų Studijų užsienyje , norite keisti automobilį, suteikti sau prietaisų, pasiūlyti naujus namus. Deja, paaiškėja, kad esate bedarbis, studentas ar studentas , asmuo tarnauti Jums pasroviui Jūs esate bedarbis arba įstrigo banko ar keteros draudžiama bankininkystės ir ne incidento nepriklausančių aplinkybių , siūlome Jums 2000 € sumą iš 500 . 000 € galite susisiekti su manimi : gomez.gradner10@gmail.com

Babilone 1, Eurokos parduotuveje, Panevezyje dirbandi pardaveja ir dar dirba parduotuves vedeja yra labai nemandagi, nemoka aptarnauti klientu, labai nemandagiai su jais kalbasi, paprasius patarti koki krema nusipirkti, pasako kad pacios issirinktumem nes ji tikrai nezino kas mums tinka ir nueina sau.Taip pat isvadina visokiais nemandagiais zodziais, netgi iskritikuoja isvaizda, argi jinai turi isvis tokia teise? Po tokio atvejo  net i parduotuve jau visai kaip ir nebesinori uzeiti.

Atsargiai su tokiasi e-mailais uzsiregistravusiais asmenimis,jie deda skelbimus i portala ww.mokslas.com,neva pigiai,kokybiskai raso bakalurinius,diplominius ir magistrinius darbus. Praso sumoketi avansa,i nurodyta saskaitas Justo Kazlausko vardu,saskaitos nr.LT90401004240124----,kai gauna avansa uz darba,tai dingsta kaip i vandeni,neatsako i elektroninius laiskus. Jie uzsiregistrave keliais emailais. Neapsirikit juos pasirinkdami,nes tikrai laiku darbo nesulauksit ir avanso negrazina.